באוגוסט נפעיל הזדהות חזקה על שירותי office 365 באופן הדרגתי (mail, onedrive, Azur for education)
הזדהות חזקה משמעותה הזדהות באימות דו שלבי:
1. user name וסיסמה
2. זיהוי באמצעות windows Authenticator בטלפון
כאשר תקבלו את ההודעה More information requierd
סימן שהופעלה אצלכם הזדהות חזקה במקרה זה יש לבצע את הפעולות בטלפון על פי ההסבר שבסרטון הגדרת אימות דו שלבי
לא ניתן לתמוך טלפונית בתהליך.
לתמיכה ניתן להגיע למחלקת טכנולוגיות מידע בימים א'-ה' בין השעות 14:00-17:00 לא כולל ימי שישי וערבי חג
הזדהות חזקה אפשרית בשיטות הבאות:
בצעו את ההגדרה באופן עצמאי על פי ההנחיות בסרטון ההדרכה
לא ניתן לתמוך טלפונית בתהליך.
לתמיכה ניתן להגיע למחלקת טכנולוגיות מידע בימים א'-ה' בין השעות 14:00-17:00 לא כולל ימי שישי וערבי חג
תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) הינם חוק שמחייב אותנו מעצם היותנו גוף ציבורי כמשמעותו בסעיף 23 לחוק.
התקנות מחייבות אותנו להשתמש בהזדהות חזקה בכניסה למערכות מידע.
הזדהות חזקה משמעותה הזדהות באמצעות שני גורמי אימות לפחות (לדוגמה סיסמה + סמס)
תוך הסתמכות על אמצעי פיזי הנתון לשליטתו הבלעדית של המורשה (כגון טלפון נייד או טוקן כרטיס חכם) (סעיף 9 (ב)(1)).
שימו לב! הודעות נשלחות ומתקבלות רק לכתובת e.braude.ac.il ולא למייל הפרטי כפי שהיה בעבר.
לכניסה למייל outlook.com
כתובת הכניסה לשער האקדמי: https://Login.braude.ac.il
סרטון הדרכה להתחברות לשער האקדמי
שער הגישה האקדמי משמש לגישה למערכות הבאות:
דרישות לחיבור לשער הגישה האקדמי:
שירות איפוס סיסמה מאפשר לאפס סיסמה מכל מקום
לאיפוס סיסמה
מוקד תמיכה מחשבים helpdesk@braude.ac.il
תמיכה במודל moodle.support@braude.ac.il או בטלפון : 053-3529891